Älä kasva tynnyrissä markkinoija - räjäytä osaamisesi valloilleen näiden kysymysten ja vastausten avulla!

Olitpa sitten markkinoinnin ja viestinnän alaa opiskeleva, alalla työskentelevä tai vain aiheesta kiinnostunut, Ruutitynnyristä ammennat vastauksia yleisiin markkinoinnin ja viestinnän kysymyksiin. Jos mielessäsi on kysymys, johon et löydä vastausta, laita meille viestiä somessa – kirjoitamme aiheesta mielellämme!

Mitä eroa on asiantuntijabrändillä ja henkilöbrändillä?

Asiantuntijabrändi on ammatillinen kokonaisuus, joka rakentuu henkilön tietyn alan osaamiseen ja asiantuntemukseen, painottaen ammatillista uskottavuutta ja luottamusta. Tavoitteena on tulla tunnetuksi alan asiantuntijana ja houkutella asiakkaita ja yhteistyökumppaneita, jotka tarvitsevat juuri tätä erityisosaamista vastaavia palveluita tai tuotteita. 

Henkilöbrändi taas keskittyy kokonaisvaltaisesti henkilöön itseensä, mukaan lukien hänen persoonallisuutensa, arvonsa ja elämäntapansa, ja tavoittelee laajempaa näkyvyyttä ja vaikuttamismahdollisuuksia. Henkilöbrändin sisältö voi olla monipuolisempaa ja henkilökohtaisempaa kuin asiantuntijabrändin. Molemmissa on kuitenkin tavoitteena luoda vahva ja positiivinen julkinen kuva, joka houkuttelee ja sitouttaa yleisöä.

Viestintä Ruuti Oy


riina.kruut[at]viestintaruuti.fi
+358 40 7773392
Vesijärvenkatu 11 C, 5 krs, 15140 Lahti
y-tunnus 3258009-7

Seuraa somessa

Tämä sivusto käyttää evästeitä

Käytämme evästeitä, jotta voimme tarjota mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Seuraamme myös sivustomme käyttäjätilastoja (Google Analytics.)